انتشار مکتب روسی پیانو (نیکلایف)

مکتب روسی پیانو (جلد یک)

مولفان: نیکلایف - ناتانسون - کیِسل - سرتنسکایا

ترجمه و تلفیق و اجرا: کاوه الهامیان

ترانه سرا: ستاره کدخدایی

تصویرگر:پروین کدخدایی

انتشارات پارت-پاییز 1400

مکتب روسی پیانو (نیکلایف) یادگار دوران طلایی موسیقی روسیه در قرن بیستم است. در این دوره نوازندگان روس از تمامی رقیبان خود پیشی گرفتند و یکه‌تاز کنسرت‌ها و رقابت‌های بین المللی شدند .

بسیاری از همین اعجوبه‌های نوازندگی که دنیا را به حیرت وا‌داشتند،‌ مراحل نخست آموزش پیانو را با متد نیکلایف طی کردند و همین امر موجب شهرت جهانی ((مکتب روسی پیانو)) شده است.

از‌ ویژگی‌های بارز این روش می‌توان به قطعاتی جذاب از آهنگسازان نامی و همچنین استفاده از موسیقی ملل مختلف در کنار قطعاتی از آهنگسازان روس اشاره کرد . درس‌ها و نکات گوناگون نوازندگی پیانو به جای اتودهای خشک همگی در قالب قطعاتی آهنگین ارائه شده‌اند .

در چاپ فارسی نیکلایف،شعر،تصاویر زیبا و اجرای قطعات و ترانه‌ها نیز به جذابیت این متد افزوده‌اند. اگر به دنبال روش اصولی و تجربه شده در آموزش پیانو هستید که علاوه بر داشتن جذابیت، پایه‌ی درست موسیقی و تکنیک پیانو را در بر داشته باشد و در عین حال پیشرفتی سریع را برای هنرجویان به ارمغان آورد، قطعا ((مکتب روسی پیانو)) می تواند بهترین انتخاب باشد.

درباره آموزشگاه موسیقی زنگ

آموزشگاه زنگ در سال 96 توسط کاوه الهامیان تاسیس شد.

در میان انبوه مراکز موسیقی، هدف از تاسیس آموزشگاهی نو، پیگیری آموزش موسیقی در ردهی کودک و نوجوان با رویکردی نوین و استفاده از به روزترین متدهای جهانی است.

تماس با آموزشگاه موسیقی زنگ

شماره تماس: 02188613734

موبایل: 09029292808

آدرس:ملاصدرا به سمت چمران، بعد از شیخ بهایی، روبه روی برج ونوس، پلاک 195، طبقه 3، واحد 7 - آموزشگاه موسیقی زنگ 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

تمام حقوق این سایت برای آموزشگاه موسیقی زنگ محفوظ است.